Whoop Whoop - Reisverslag uit Noord, Aruba van Marlot Vehof - WaarBenJij.nu Whoop Whoop - Reisverslag uit Noord, Aruba van Marlot Vehof - WaarBenJij.nu

Whoop Whoop

Door: Marlot

Blijf op de hoogte en volg Marlot

03 Februari 2011 | Aruba, Noord

Lieve vrienden en familie,
hoe is het daar? Nog veel last van sneeuw of valt het mee?
Hoop dat de zonnige tijden er nu langzamerhand ook voor jullie aankomen.

Waar was ik gebleven!
MJ christmas party, ooomg jeetje al zo lang geleden?!
Het feest was TOP! het werd gehouden in restaurant Que Pasa. Madame Janette was deze gehele dag gesloten. Daarom gingen we s' middags heerlijk chillen bij de strandtent Bugalu. Bij Que Pasa s'avonds was het 1 grote dansvloer met een grote bar waar je ALLES kon bestellen,en er werd rond gelopen met hapjes. De drank vulde sneller dan de hapjes,dus we hadden er niet op gerekend dat er geen diner zou zijn. Maar goed, ook was er een live band! DEZE WOU NIET EENS MIJN LADY GAGA HITJES DRAAIEN! whaaat!
Was echt een erg gezellig feestje! :D
Je kunt een aantal foto's hiervan bekijken op me facebook en hyves. Dan kun je een beetje nagaan hoe goed deze hapjes vulden :P

Een paar dagen later kwam Job, 1 van onze managers, naar me toe en wist dat ik het liefst ook mijn 2e stageperiode bij MJ wil blijven. Hij zei me dat ze mij ook graag wouden houden en probeerde er alles aan te doen om het akkoord van school te krijgen. Omdat school er normaal niet mee akkoord gaat dat een leerling zijn stage 2 x bij hetzelfde bedrijf doet, moest ik van school solliciteren bij The Westin zoals de meesten van jullie wel weten.
Omdat dit een late sollicitatie was, was er al een andere stageaire "helaas" aangenomen. En toen keurde mijn leraar het goed om mijn 2e stageperiode wederom bij MJ te doen! WHOOPWHOOP
Dit moest natuurlijk gevierd worden, was een erg leuk feestje totdat ik opeens een bekend hoofd zag bij MJ: POLITIE die mij moest ondervragen na het ongeluk van een aantal weken terug.
Gelukkig was de politie allemaal erg aardig met de nodige borrels op (ze mochten, want ze waren vrij die dag.. ja allemaaaaal.. wat nou als er een inbraak was?! HEJ)
En het liep toch nog af op 2 lekke banden bij de auto van Chris, waarmee hij ons naar huis zou brengen. Tot in de vroege uurtjes hebben we geprobeerd om de reservebanden te wisselen. Hmmm is dit een voorteken? WESTIN? (A)

Verder is de 080 nog altijd THE place to be op de zondagen. Een collega van ons was een beetje aan het afhaken op een zekere zondag en ik smeekte haar om mee te gaan! Asjebliiieeeft. voor eeeeen keerje, pleaaaase. Na een uur hebben doorgezeurd ging ze mee. En wat zal ze daar een spijt van hebben: het einde van 080 gaan we altijd naar de ' Lekker' daar is de afterparty. Haar achterdeur van haar auto moet je nooit dichtgooien want dan moet ze via de achterkant erin klimmen en dat duurt wel even, vooral als er geen raam openstaat. Dus ik stap uit en ze zegt nog: "niet de deur dichtgooien he marlot." " neeehee" BAM. oeps.... MARLOT WAT ZEI IK NOU "ja ik moest m toch dichtgooien?"
Met goeie hulp van onze wesley, die achterin ging klimmen om een poging te doen tot de deur open maken, konden we na een klein uurtje eindelijk naar huis. Ze zou mij eerst thuis afzetten. Aiiii ik woonde nog niet zo heel lang in me nieuwe huis...dus ik wist niet precies meer waar ik woonde. "Hier naar rechts" "ohnee eentje verder" "Hier naar rechts" "Zeker weten?" "Ohnee het was links" En echt na 55 min. hadden we eindelijk mijn huis gevonden. Wat een leuke avond voor haar! :P

Rond de tijd van december gaan veel stagaires weer naar huis. Zo ook Mark. We hebben in december een afscheidsetentje gehouden bij de Flying Fishbone.
Ook Isrid en John gingen rond deze tijd weg. :( Veel reunies te gaan in NL!

Omdat er veel NL werken bij MJ en we NL allemaal natuurlijk missen, en ons personeelseten niet altijd op en top is, hebben Steffie en ik voor het personeel BOEREKOLEEEEE gemaakt bij haar thuis. Met worst. En jus.
Was echt goeie!

Ook 1 van deze dagen hoorden we van de huisbaas dat er mensen niet hadden betaald in ons huis, en dat ze diegenen een paar keer had gewaarschuwd waar WIJ dus NIKS van af wisten!! Echt heel erg lullig! We konden niet opeens het resterende bedrag ophoesten, dus moesten we eruit.
Omdat mijn huisbaas wist dat ik altijd had betaald, kreeg ik een appartement van haar naast het oude huis. Moko 9-E woon ik nu.

EN TOEN was het oud en nieuw :D
31 dec. en 1 jan. waren we vrij bij MJ.
Rond 12:00 smiddags waren we bij Wesley en gingen we naar Bugalu, helaas was bij Bugalu de voorkant eraf gestormd door de wilde zee.
Dus gingen we naar Moombah! Wesley was boos want daar "hebben ze geen polar" Tssssssssssjjjjjjjj
Na moombah gingen we naar de supermarkt om Champagne en biertjes te halen. Toen gingen we langs Johnny om daar een biertje te drinken en daarna gingen we uit eten bij Pappillon.
Rond een uur of 22:30 gingen we naar 080 en rond 23:3 gingen we naar Alto Vista Watertoren, het hoogste punt van Noord. Vanaf hier zagen we bijna heel Aruba en met al dat vuurwerk om 00:00 was dat zooo vet om te zien!
Ik denk wel 100x meer vuurwerk dan in NL, echt gekkehuis!
En toen gingen we terug naar 080, Highrise, Palm Beach en weer 080. Ondertussen nog met pa en ma en maatjes gebeld. En om 02:0 bij ons, en om 07:00 bij jullie belde ik Loes, dus je weet al in wat voor een staat die was hahahah
Was echt een leuk oud en nieuw maar niet zoals thuis! Had wel zin in Harlekijntie toch (A)

Een paar weken terug hadden Steffie, Benny, Maud en Louis een weekje Marriot geboekt. Zij wonen al best lang op het eiland dus af en toe gaan ze voor een goede prijs een weekje in een hotel zitten. Dus daar ging ik ook chillen. Supermooie kamers! Echt heel erg groot! Zelfs zo groot dat toen ik wegging, ik was verdwaald :S Na 1000 rondjes was ik bij de uitgang van het hotel.
Wesley en ik kregen bandjes van hun zodat we overdag met hun konden chillen in het grote zwembad paradijs van Marriot. Lazy river enzo.

Die donderdag was het Lisa's laatste dag. HUUULN! Overdag hadden we geluncht en een cocktailtje gedronken bij Bugalu en toen naar het vliegveld gebracht. Heel raar. En een paar dagen later ging ook Ian terug naar NL. Veeeeeeeel mensen!

Nu even iets anders: EN NIET LACHEN
Er gaat al jaren rond dat er een geest is bij MJ "The lady with the Cat" En JAJAJA kun je wel zeggen, of dat dat praatjes zijn, maar een tijdje terug was een Amerikaanse familie uit eten bij MJ, en hun kleine kindje van een jaar of 7 vroeg aan Steffie: "Who is the lady with the cat over there?" AAAAAH
En een paar dagen daarna zat op tafel 50, in Wesley's station, de oudbewoner van het huis van MJ (MJ was vroeger een huis). En we gingen een beetje info ophalen heel sneaky. En wat blijkt? Haar moeder heeft ook altijd in het huis geleefd en die had een kat maar die kat moest worden afgemaakt omdat die altijd krabte. Scary no?!
En dus om terug te komen to the point: Graham, onze bartender, die ging laatst achter afsluiten en toen zag hij iets zwarts bewegen en rende de schim achterna maar hij kon niks meer vinden. Dus toen hij dat vertelde de volgende dag zei ik direct dat ik met hem wou afsluiten vanavond. Prima zegt ie. Dus rond 00:30 roept ie me, ik helemaal shaken, moesten we eerst de vuilnis nog weggooiten NOG een stukje naar achter waar het nog donkerder is.
Dus helemaal bang he, zegt ie opeens: " HEY whats that?!" Dus ik kijk naar rechts, zie een grote zwarte iets bewegen en ik heb nog NOOIT zooo hard gerend (ook niet in de spits) en gegild! Binnen 2 sec. was ik terug in de bar haha
Dus ik SHAKEN en bang zijn! Iedereen: jaja dat kan noooooooooit blablabla. ik helemaal over de zeik: ga mee dan! ga mee dan!
Dus toen gingen we met ze allen... en weer zagen we t! Dus ik wou al weer wegrennen, zegt opeens iemand: hej, maar..dat is .. wesley!
Hadden Graham en Wesley dat van te voren afgesproken omdat ik zo bang ben voor die verhalen!
Hun helemaal in een deuk natuurlijk!
Wel supergoeie grap, maar waarom altijd bij mij?
En dat Graham die dag ervoor wel wat gezien had, is echt waar hoor trouwens.

En toen op 18 januari was me 1e stageperiode officieel geeindigd! Ik kreeg me gele polo met TWIGGY erop (haha bijnaam) en kreeg een cadeautje van Thomas.. Nouja, ik zag het niet aankomen: BABYPOEDER ooooveral ik zat heeeelemaal onder vdomme
Filmpjes van gemaakt! Gekkehuis. 1 klopje op me hoof of ergens anders en je zag niks behalve wit stof.
Waarna STeffie ook nog een bak ijs over me heen wou gooien. Is dat wat ik verdien na me stage? :P

En toen was het de 19e! PAPA EN MAMAAAAAA GEARRIVEERD! Dat waren zulke lekkere daagjes! Ging echt supersnel! Woensdag haalde ik ze van de aiport, met de nodige traantjes (HUUUULN) en toen ging ik ze ff rondje eiland laten zien..nouja..VERDWAALD.. Marlotje toch hoelang woon je hier.
We hebben de hele dag op Eagle Beach gelegen onder die beroemde boompje, zie foto's facebook, en pa en ma zijn helemaal van de zonsondergang (tortelduifjes) dus daar hebben we op gewacht :) en s'avonds gingen we uit eten bij Mexican Grill. Supergezelllig!
De volgende dag gingen we chillen bij hun appartement en gingen we de Hooiberg beklimmen, het 1-na-hoogste punt van Aruba. Dus nu kon je echt het hele eiland zien! 561 treden! Wil je weten hoe mama er uit zag? Na 100 pauzes? hahaha grapje hoor, mam (niet). Maar we hebben het gered en het was echt heel erg mooi! Die avond gingen we uit eten bij MJ, wat een superavond zeg! Om 20:00 hadden we gereserveerd maar wouden nog eerst aan de bar zitten. Allemaal collega's hele tijd erbij, heel erg leuk en om 21:30 gingen we aan tafel.
Heel erg gezellig en hebben nog aan de bar nagezeten. Toen was het tijd om naar huis te gaan.
Die zaterdag heb ik Elmar :D:D:D, Jesse en Stephan van het vliegveld gehaald samen met Steven en Kim (die zijn nu ook weer terug naar NL :(
Was top om ze weer te zien!!
Even naar 080 en casino geweest met ze!
Die zondag ging ik met pa en ma naar Baby Beach, het mooiste strand van Aruba. Hebben we ook gesnorkeld!
Smiddags wou ik even rustig naar de toilet gaan...ZIT ER EEN KIKKER IN ME TOILET. een hele grote!!!!!!!!!
De buurman heb m eruit gevist.. jeetje ey :S

s'Avonds gingen we uit eten bij Pincho's, op de pier dus op het water. Wat een gezellig restaurant is dat! :) Maandag gingen we op Quads. Deden we een tour naar Natural Bridge en Natural Pool. Pa en ma samen op 1 en ik alleen op 1. De hele route is al prachtig! Was echt heel erg leuk om te doen! Savonds gingen we uit eten bij Rembrand, gezellig op de High Rise.

Dinsdag gingen we chillen op Arashi Beach. Normaal is dit een heel rustig, bijna prive-strandje. We kwamen daar: BAMVOL. Maar we hadden ons schaduwplekje (ja pap) wel gevonden hoor! Daarna zijn we doorgereden naar the California Lighthouse om een prachtige, jaja daar is die weer: zonsondergang te zien! Was een hele mooie trouwens.

Woensdag hadden we een eilandtour met een hele grote jeep. Hier kom je op de mooiste plekjes waar je anders niet kunt komen! Was echt heel erg mooi! Ook een heerlijke lunch gehad waar mama gefascineerd was door levende krabs op de grond. Joepieeee.
Die donderdag zijn we wederom op Eagle beach geweest bij ons " vast plekje " bij de beroemde boom. Die avond was de laatste avond, en die hebben we afgesloten bij The FLying Fishbone, 1 van de mooiste restaurants van Aruba. Je zit op eht strand, met je voetjes in het zand, en sommige tafels staan zelfs iets in het helderblauwe water. Dit was een top avond.

De volgende dag moesten ze uitchecken, 11:00 was ik bij ze en toen hebben ze de koffers in mij huis gedropt. We zijn wezen chillen bij Bugalu, paar bakkies pleur gedronken en toen naar het vliegveld. Daar nog wat gedronken en toen wederom de nodige traantjes (HUUUULN). Het waren echt TOPdagen met ze, en t was zo fijn om ze weer te zien!
Dankjewel pa en ma!:)

Die zaterdag daarop begon ik weer bij MJ. Elmar woont nu bij mij in het appartement en zijn op zoek naar weer een huis. En ik word een beetje grieperig merk ik, ik dacht dat het door de shots kwam maar het is echt griepje.

Valerie is nu stage aan het lopen in Australie, en is in de heftigste storm sinds 1918 geraakt! Je zult het vast op het nieuws hebben gezien. Ze zit nu wel veilig gelukkig. Mijn broertie tim is begonnen met ze nieuwe baan, succes! Koen is nog aan het genieten van zn dagen vrij, ook zijn konijntjes, helaas speelt DA1 niet meer voor de beker :(, Sjaan en Lops zijn ook begonnen met nieuwe stage..Annie is afgestudeert en haar vent is 30 geworden met een goed feestje. De PB van roodzwart was weer erg goed hoorde ik. Ik word aardig op de hoogte gehouden hier, tnx!

Nu pa en ma zijn geweest en hoe ik iedereen in NL spreek, en ik zit hier nu al weer 6 maanden en I know, TIME FLIES, maar ik zit er echt sterk over na te denken om eerder terug te komen. En hoe leuk ik het hier ook heb, hoe supervet het eiland is, hoe leuke nieuwe maatjes je hier hebt, en hoe top me stage is..je weet pas wat je mist als je het niet om je heen hebt..en dat zijn jullie!(L)

Ayooo macamba's!

• 03 Februari 2011 - 21:08

Anne:

Marlotjeeee:D
    What a fun story hihi!!
    Dat van die geest dat klopt wel echt ja.
    Alleen dat dat meisje dat zei dat was toen ik er was ook al hihi of zouden meerdere meisjes dat kunnen zien gheghe:p maar met nazitten vielen er wel eens plots dingen achter stuk of waren alle deuren dicht begint binnen dat doek vd bar naar naar achter eens dik te waaien, waaaah :|

Hahaha waarom ze jou daarmee moeten hebben jij bent goeie " slachtoffer"

Tot wanneer moet je officeeel stage lopen? En wanneer wil je nu Miss terug komen:)? Ik snap je wel hoor een jaar zzonder verder andere Fam en maatjes te zien is langggg hoor! Al recept dat t het al zo goed volhoudt!! Je moet doen wat jij fijn vindt!!

Liefffie groetjes daar aan de MJ gangers en Elmar!
    Kusssxx ayo

• 03 Februari 2011 - 21:16

Pap En Mam:

Yoh, Lotjuh,
    Supervet verhaal!!! Soms iets overdreven.....we hebben maar 5 pauzes gehad op de Hooiberg :D
    Maar idd het was een supertijd samen met jouw. Fijn ook dat je overal de weg wist.........Het eiland heeft bijna geen geheimen meer voor ons. 1000x dank!!!!!
    Geniet er nog maar lekker van, voor je het weet is t 30 juni.
    Dikke kus

• 03 Februari 2011 - 21:41

Nico:

heeyy Marlot,
    hoezo heftigste storm in Australië?
    volgens mij ben jij de heftigste wervelvind van Aruba sinds 1918!
    Mooi verhaal ! Völle wille!

• 03 Februari 2011 - 22:07

Haaaaa Twiggy!:

Super te horen dat je het nog steeds naar je zin hebt (met de nodige feestjes uiteraard)
    Leuk dat je ons op de hoogte brengt van alles!! Toppie.
    Heb je al een paar aandelen in dat restaurant, nu je toch langer blijft?!
    Groetn Crew van Delden!!

• 03 Februari 2011 - 23:06

Marije:

He he marloootje!!!

wahaha wat een verhalen weer.... typisch jou :p
    maar wel super leuk om ff verhaaltje van je te lezen! top man!
    je moet er nog maar even lekker van genieten! je kunt nog lang genoeg in Delden zitten....:)

liefsx.

• 04 Februari 2011 - 07:59

Sandra:

Ha Marlot,
    zo te horen gaat het hartstikke goed met ons nichtje. Fijn!! En wat gaaf dat je pa en ma een week zijn geweest, kan me voorstellen dat dat huuln(apart woord) was. Gisterenmorgen keek ik koffietijd en wie hadden ze daar aan de lijn in Australie; de stagiaire Valerie, grote foto op de tv, ik wist helemaal niet dat zij al weg was. Nou meid, ga jij nog maar lekker genieten daar, we zien je eind juni.
    Veel liefs, Sandra en de rest

• 04 Februari 2011 - 12:14

Melissa:

HE! noooit je matties makamba's noemen he:P
    maaaar goed verhaal man
    nu ben ik gelukkig weer echt op de hoogte;)
    en tip tegen de griep; MEER DRINKEN
    nou mattie doe het rustig aan daar
    en tot snel , want 30 juni is het zo;)

xxxxx

• 04 Februari 2011 - 15:50

Lops:

Maatje, goed verhaal menn! Haha.
    We bellen binnenkort nog even een keer! Puu zo veel verhalen!
    Oh en vanacht: heb ik gewoon gedroomd dat je terug was! Haha, ging zo: ik was in de boemel, kom jij ineens binnen; 'HOIIIII BEN DE WEERRR, SALLAAA'. Noh. is toch raar?!
    Moet je nagaan hoe erg ik je mis;) lief he.

haha.
    Spreek je snel miguduu
    xxxxxxxxxxxx

• 05 Februari 2011 - 02:05

Lisa:

Jeeeetje eeej!!!
    wat een verhaal weer zeg!
    pff ga het onderhand wel missen hoor die 080 avondjes, upstairs!!
    heeerlijk!
    Hoe gaat die met elmar dan in 1 huis??
    Super grappig ofnie allemaal andere mensen daar.
    Zitten jesse en Stephan in Bleu Village??
    hoop het maar niet voor ze ha ha ha.
    nou schat, tot heeel snel en hou me wel op de hoogte he,
    wie je nu weer hebt gecheckt en getekkeld enzo!!!!
    xxxxx

• 05 Februari 2011 - 19:18

Isrid:

Lieve Lot,

Godverdomme, waarom jij?
    Hier zijn toch gewoon geen woorden voor.
    Zit net je verhaaltje nog te lezen, krijg ik een telefoontje uit Aruba.
    JEZUS meisje!

Ik ga je ontzettend missen lieve Twig!

Vrienden en familie heel veel sterkte!

• 05 Februari 2011 - 19:46

Crew Wapen V Delden:

Neeeeee!
    Waarom?!!!!
    Verschrikkelijke nieuws net vernomen dat je niet meer onder ons bent....onze altijd vrolijke Marlot.
    Onze gedachten gaan uit naar haar ouders, familie en vrienden, heel veel sterkte met het verlies.
    Geen woorden voor..........we zullen je missen!!!!!!!!!!!
    crew Wapen van Delden

• 06 Februari 2011 - 01:06

Henriette Hofste:

Oh Annelies en Hans
    wat moeten jullie doorstaan. Verschrikkelijk wat er gebeurd is. Net terug uit Aruba en nu dit verschrikkelijke nieuws.
    We wensen jullie heel veel sterkte voor nu en vooral voor in de toekomst. Dat jullie verder moeten zonder zo´n geweldige dochter.
    heel veel sterkte
    theo, mark en henriette

• 06 Februari 2011 - 11:10

Irmavanhetbolscher:

lieve annelies en hans heb er geen woorden voor heel veel sterkte ik denk aan jullie

• 06 Februari 2011 - 13:33

Westerhof Kaashandel:

Onvoorstelbaar!!! Voor ons niet te bevatten dat je niet meer in ons midden bent. Waarom? De altijd zo vrolijke, enthousiaste en actieve Marlot.
    Wij leven mee met haar ouders, broers, familie en vrienden. Wij wensen hun heel veel sterkte toe.
    Roy en Birgit Westerhof
    Personeel Westerhof Kaasspecialist

• 06 Februari 2011 - 13:51

Jonny En Edwin :

annelies en hans heel veel sterkte namens je collega's en familie

• 06 Februari 2011 - 13:58

Janouck:

Jeetje, zo spreken we samen af dat we snel weer samen moeten werken bij het Wapen en zo hoor ik het bericht dat Marlottie niet meer terug komt. Altijd vrolijk,gezellig, hardwerkend, enthousiast.. Iets waar veel mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.

Ik ga je missen meid.

Familie en vrienden, heel veel sterkte gewenst!

• 06 Februari 2011 - 14:35

Manuela Van Den Bos:

Lieve Annelies en Hans, heel veel sterkte ook namens mijn ouders Wil en Piet en Rachel en familie. Moge de steun van jullie vrienden en familie jullie troost bieden en de mooie, goede herinneringen het verlies verzachten.

• 06 Februari 2011 - 16:23

Marouk Oosterholt:

ook via hier, wens ik familie, vrienden en kennissen van marlot heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijden..

Marlot, zo'n vrolijk, gekke en mooie meid! ik ken haar van school..

iedereen zal haar ontzettend missen..

het leven is niet eerlijk...

Sterkte! xxx

• 06 Februari 2011 - 17:39

Jan Maarten:

Dushi, heb net je laatste verslag zitten lezen ... herken er zo veel van. Helaas zal ik deze herinneringen nooit meer met je kunnen ophalen.

Het had niet zo mogen zijn, te vroeg en te jong ben je gegaan.

Rest In Peace !!

• 06 Februari 2011 - 20:16

Mandy Kruders:

Lieve lieve lieve Marlot,

Het nare bericht van dit weekend heeft ons allemaal geshockeerd. We zullen je heel erg missen.

Ik zal je nooit vergeten en heb geweldige herinneringen aan je die allemaal weer boven komen. (L)

Ik wil via deze weg iedereen ontzettend veel sterkte wensen.

Lieve Marlot, rust zacht!

xxx

• 06 Februari 2011 - 23:10

Ouders!:

Wij zijn ouders van een dochter die ook in Aruba woont en die ons van dit verschrikkelijke nieuws op de hoogte bracht. We zijn hier erg van onder de indruk daar zij zelf 2 weken geleden ook een auto-ongeluk heeft gehad maar zij kan het navertellen!.
    Wij leven ontzettend mee met jullie!.

• 07 Februari 2011 - 07:01

Cindy:

Lieve Annelies, Hans, Koen en Tim,

Kan het niet geloven, las het vanmorgen bij de telegraaf......
    Ongelovelijk, Oneerlijk, Machteloos, Waarom zij.....
    Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte bij dit ongelovelijke verlies.

Liefs Cindy

• 07 Februari 2011 - 08:24

Daphne Ter Braak:

Ik kan het nog steeds niet geloven en bevatten.
    Het is zo verschrikkelijk en oneerlijk wat er allemaal gebeurt is.
    Je was altijd zo'n vrolijke, lieve en hardwerkende collega. Met jou was het elke zaterdag op de markt weer feest. Ik ga je missen meid!
    Ik wens ouders, familie en vrienden veel sterkte toe in deze moeilijke tijd!

• 07 Februari 2011 - 09:30

Een Moeder:

Ik ben de moeder van een dochter die ook op Aruba woont en er 10 maand stage loopt. Zij bracht me op de hoogte van dit vreselijke ongeluk.
    Ik heb er geen woorden voor.
    Ik wens jullie heel veel sterkte voor nu en in de de toekomst.

• 07 Februari 2011 - 12:26

Hans:

Ik wil de familie condoleren met dit hele tragische verlies. Ik wens U alle, alle sterkte toe de komende tijd.
    Hier wordt je heel stil van.

• 07 Februari 2011 - 12:45

Anoniem:

tranen in mijn ogen bij dit verhaal,
    heb Marlot niet gekend,
    zelf wonende op Aruba
    Ik wens alle nabestaanden heel veel sterkte,
    veel te jong en veel te vroeg

• 07 Februari 2011 - 15:27

Marion Koning T.H.:

Marlot zo'n vrolijke, spontane meid
    Waarom jij......
    Veel te vroeg, veel te jong.

Mijn gedachten gaan uit naar de familie, heel veel sterkte in deze hele moeilijke en zware tijd

• 07 Februari 2011 - 15:31

Bakkerij T Stoepje:

MARLOT ,altijd lachen ,altijd schik samen op de markt. Toen jij weg ging werd het stil op de markt,nu blijft het voor altijd stil ! Wij wensen ouders,familie en verdere vrienden heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
    MARLOT vergeten wij nooit !
    R.I.P.
    Fam. van Mook

• 07 Februari 2011 - 15:59

Rogier:

R.I.P. Marlot.

Ik ken je niet, maar ik wens de ouders heel veel sterkte toe in deze zware tijd.

Only the good die young....

Rogier

• 07 Februari 2011 - 16:37

Michelle:

Marlot !!

Waarom jij ..?? onbegrijpelijk!!
    Ik wens Familie, en nabestaanden heel veel sterkte met dit grote verlies !!

• 07 Februari 2011 - 18:54

Ine Siemerink:

En toen werd het stil.......

Annelies en Hans ik wens jullie heel veel sterkte voor nu en in de toekomst

• 07 Februari 2011 - 18:56

Suzanne:

Lieve Marlot,

Ik heb er geen woorden voor. Als ik je tegenkwam op Aruba was het altijd een high five, en samen riepen we TWENTE! Schept toch een band, tukkers op Aruba. Ik kan het niet geloven, wil het niet geloven. Heel veel sterkte voor je familie en vrienden.

Rust zacht Marlot!

• 07 Februari 2011 - 19:56

Anoniem:

Dit zijn van die momenten die je echt doen stilstaan bij het leven...Het leven dat dus in een klap zo voorbij kan zijn!! Ongelovelijk, geen woorden voor. Ik kende Marlot niet maar na dit bericht heb ik er het hele weekend aan gedacht, het laat je niet los!Zo'n jong meisje, die hier voor een stage naartoe komt, wat een mooie ervaring had moeten zijn is geeindigd in een nachtmerrie! Zelf woon ik ook op Aruba en kan me voorstellen hoe verschrikkelijk het moet zijn voor familie en vrienden in NL om zo'n bericht te krijgen... Ik wil alle vrienden en familie dan ook heel erg veel sterkte en kracht toewensen met dit grote verlies....

• 07 Februari 2011 - 20:52

Anoniempje:

Denken, denken en maar denken
    waarom jij marlotje?? altijd een mooie glimlach op je gezicht, gewoon geen woorden!
    Ik kan het nog steeds niet geloven, het is zo moeilijk.
    HEEL veel sterkte aan de famillie!!!!

• 07 Februari 2011 - 22:16

Mariet En Eric:

lieve Annelies, Hans, Koen, Tim en familie,
    zojuist met verslagenheid het droevige nieuws vernomen dat jullie aller Marlot is overleden. Het is onvoorstelbaar wat jullie nu doormaken, we denken aan jullie en wensen jullie heel veel sterkte.

• 08 Februari 2011 - 08:31

Inge:

Lieve familie en vrienden,
    Voor iedereen die Marlot moet missen, heel veel sterkte en gecondoleerd met dit verlies.
    Het is verschrikkelijk om te lezen dat het een paar dagen allemaal nog zo 'gewoontjes' was en dat ze er nu niet meer is...
    Ondanks dat ik haar niet gekend heb, en zelf wel een jaar op Aruba heb gewoond, is dit een gebeurtenis die je niet langs je heen kan laten gaan.
    Nogmaals heel veel sterkte voor iedereen die dit verlies moet verwerken!

• 08 Februari 2011 - 13:22

Desiree Kok:

Familie en vrienden en iedereen de Marlot kende.
    Heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies ik hoop dat al deze deelnemingen jullie een kleine troost mogen schenken moet er zelf zoveel aan denken ook omdat onze dochter Lisa toch veel met Marlot is opgetrokken op Aruba en wij Marlot toch van heel dichtbij hebben meegemaakt, wij denken aan jullie.

• 08 Februari 2011 - 15:59

Een Moeder:

Voor iedereen die Marlot moet missen.
    Mijn dochter zat ook op Aruba.
    Ik heb het gehoord en moet er steeds aan denken.
    Mijn medeleven voor de ouders en familie en ik wens U allen veel kracht en sterkte de komende tijd.

• 08 Februari 2011 - 20:05

Een Lezer:

veel sterkte met het verlies van Marlot

• 08 Februari 2011 - 20:36

Kim:

Wat een schok, zo'n bericht.
    Persoonlijk heb ik haar niet gekend, maar vrienden van mij wel.
    Langs deze weg wil ik haar ouders, broers, vrienden en vriendinnen, collega's en DA1 van Rood Zwart erg veel sterkte toewensen voor nu en voor in de toekomst!
    Marlot, Rust zacht

• 08 Februari 2011 - 22:38

Anoniem:

Marlot, ik ken jouw niet.. maar ik moet steeds aan jou denken sinds ik dit nieuws vanuit aruba heb gehoord.
    Ik ben van aruba en ik studeer (al 2 jaar) in nederland. Ik heb die dag mijn ouders gebeld en toen heb ik van mijn vader gehoord wat er gebeurd is. Ik kreeg kippevel. Zo'n jonge meisje.. dit had nooit zo moeten gebeuren. Het leven is soms zo oneerlijk.
    Rust zacht Marlot. Heel veel sterkte toegewenst aan haar ouders, familie, vrienden en iedereen die haar kende. Ik denk aan jullie..

• 08 Februari 2011 - 23:45

...:

Ik ken je niet persoonlijk, maar door al deze lieve en mooie berichten op je hyves en ook hier, wordt het duidelijk dat het een enorm gemis is dat jij er niet meer bent om de wereld mooier te maken...heel erg, zo'n jonge meid. Heel veel sterkte voor iedereen die Marlot kende...

• 09 Februari 2011 - 10:30

Sandy:

Wat een vreselijke gebeurtenis! Ik heb hier geen woorden voor. Ik heb Marlot niet gekend. Zo jong....
    Ik wens alle nabestaanden heel veel sterkte toe voor nu en de toekomst.

Rust zacht Marlot.

• 09 Februari 2011 - 23:11

Ruben Vd Spek:

verschrikkelijk,

Familie en vrienden, heel veel sterkte in deze loodzware tijd

• 10 Februari 2011 - 01:45

E.S:

Marlot...

Als een klap in ons gezicht
    Kregen wij zaterdag dit bericht
    Onverwachts zomaar van ons weggenomen
    Een mooie jonge meid Met nog zoveel dromen
    Genieten deed je van elk moment
    Werken,stappen,lachen was bij jou niet ongekent
    Helaas is dat nu allemaal voorbij....
    Wat Zullen we je missen een Topmeid zoals Jij!

Rust zacht

Xx

• 12 Februari 2011 - 15:12

A.K:

Beste ouders, broers en verdere familie en vrienden van Marlot,

Bij deze wil ik jullie allen condoleren met het verlies van Marlot.
    Ik wens ieder heel veel sterkte om dit verschrikkelijke verdriet te dragen.

Rust zacht lieve Marlot

• 20 Februari 2011 - 04:12

Marian:

Als je zoiets als dit hoort, wordt je keel dichtgeknepen..
    Vreselijk om zo je dochter/zus te moeten verliezen, nu rest alleen de tekst van haar in dit weblog.
    Zo`n schitterend mooi en jong meisje...veel te kort geleefd.
    Ik wens alle familie en vrienden heel veel sterkte toe.

• 27 Februari 2011 - 03:09

M. Van E.:

Lieve ouders van Marlot,

Ik ben een moeder van een dochter op dezelfde school als uw dochter Marlot. Het hele vehaal over uw dochter laat mij niet los. Ik denk al weken aan niets anders. Mijn dochter is de volgende lichting op school die op buitenlandse stage gaat en dat benauwd mij verschrikkelijk. Ik weet dat uw dochter uit een wel opgevoed en warm nest komt. Ook weet ik dat uw dochter een vreselijk hardwerkend meisje was, heel er sociaal , heel vrolijk en heel gezellig. Ik heb haar een aantal keren ontmoet en gesproken op feestjes.
    Ik kan mij heel goed voorstellen hoe groot uw verdriet nu is en ik wil u sterkte wensen voor de toekomst .
    Maar u moet weten :
    GOEDE HERINNERINGEN BLIJVEN VOOR ALTIJD

Vr. gr. M. v. E

• 01 Maart 2011 - 11:57

Marlot Salla!:

Marlot, meid! Iedereen mist je zo erg! Konden we alles maar terug draaien hoe t was. Ik denk nog regelmatig aan t moment dat ik las dat je er niet meer was. Kende je niet zo heel goed,maar als ik je tegen kwam kletsten we altijd wel even, en af en toe las ik weer even je avonturen hier op de site. Ik ken je als een vrolijke spontane en soms gekke meid. Dat jou dit heeft moeten overkomen heeft mij meer geraakt dan ik zelf gedacht had. We zullen de leuke herinneringen aan jou nooit vergeten.

"je weet pas wat je mist als je het niet om je heen hebt..en dat ben jij!"
    Marlot Salla!

• 16 Maart 2011 - 10:17

lieve ouders van Marlot,
    Tijd gaat snel..... toch blijft het steeds in mijn hoofd en zo nu en dan kijk ik even op deze site. Mijn eigen dochter was 4 februari jarig en werd ze 19. Via via kwam ze met dit verschrikkelijke nieuws thuis. Ik kende Marlot niet, maar vrienden van mijn eigen dochters (19 en 21) wel en dan raakt het je toch ook, je wordt met de neus op de feiten gedrukt en dat zoiets kan gebeuren. Ik kan me voorstellen hoe dit voor jullie moet zijn en heb kippevel als ik er aan denk, en toch denk ik dat je het pas echt voelt als het gebeurt. Ik moet er niet aan denken, maar voor jullie is het werkelijkheid.
    Een troost kan dit laatste verhaal zijn, hoe blij ze was dat jullie er zijn geweest en ze jullie heeft gesproken, gezien en aangeraakt en voor jullie ook andersom. Hier spreekt toch de liefde voor jullie uit....Heel veel sterkte en kracht om met dit verlies om te kunnen gaan.
    Liefs van een moeder

• 30 Januari 2012 - 16:00

lieve ouders van Marlot

alweer bijna een jaar geleden.......heel veel sterkte deze tijd en de tijd daarna.....

• 05 Februari 2014 - 13:18

Marissa:

Lieve Marlot,

Vandaag is het precies drie jaar geleden dat ik een telefoontje kreeg met het verschrikkelijke nieuws. Zo onwerkelijke, die avond daarvoor nog drankjes gedronken in cafe chaos en de volgende dag was je er niet meer... Ik denk nog super vaak aan je. Je was een geweldige meid!!!! Zo veel lol hadden we altijd, jij noemde mij altijd britney spears en ik jou lady gaga. Je was een prachtmens!

Lady gaga