Moko 9D - Reisverslag uit Noord, Aruba van Marlot Vehof - WaarBenJij.nu Moko 9D - Reisverslag uit Noord, Aruba van Marlot Vehof - WaarBenJij.nu

Moko 9D

Door: Marlot

Blijf op de hoogte en volg Marlot

10 December 2010 | Aruba, Noord

Hallo lieve mensen van het goeie leven, com bai?

Het is hier nog steeds 30 graden plus, en kom alweer van het strand vandaan. En hoe is het bij jullie?
Ben wel blij dat jullie een witte kerst krijgen!
Nou, dit was de inleiding van het verhaal

Zoals jullie weten heet ik Marlot en kan er nooit iets gewoon normaal rustigs gaan, maar moet er altijd wel weer wat gebeuren:

Een paar weken terug (paar dagen na mijn laatste verslag) wouden we met ze allen gaan stappen na het werk bij Sissles, daar was de Halloween party..
Helaas werd onze auto uit een bocht met veel zand van de weg gehaald, en botste de auto op een muur. Gelukkig kregen we goede hulp van collega's, goed gesprekken met de politie gehad etc etc.
En nu hebben we een nieuwe auto: vet leipe jeeeep! Weet zeker dat onze vetter is dan jouw nieuwe Jeep, mama ;)

Verder hebben we veel gelunchd, leuke avondjes uit eten gehad, veel gechillt op het strand en heeeel veel bios :D
En natuurlijk veel afterparty's bij MJ
Ook word er veel gestapt (nog steeds, ben het nog steeds niet zat)
Dit gebeurd vaak met de collega;s en eindigt vaak in een afterparty ergens.


En heeeel leuk; vorige week waren Marthijn Zweepe, Hietje en Michel Teela in Arubaaaa, we hadden met elkaar afgesproken en we gingen stappen! Ik moest hun natuurlijk alles weer leren en dit eindigde in een afterparty in het huis waar ze sliepen! Daar bleven wij ook maar slapen want dat was verstandiger. Marthijn heeft er wel filmpjes van, op youtube ofzo...
Was heel erg gezellig om weer ouderwets Delden;s wat te drinken!

En 2 weken geleden van Dhr. Jonkman, mijn stagebegeleider hier. Gesprek over mijn stage met hem en mijn stagebegeleider in MJ gehad, en MJ was ergg tevreden dus GELUKKIG MAAR WEER HE!
Ik wou hem vragen of ik misschien bij MJ mocht blijven de 2e stage periode, maar mijn gedachten zeiden al DAT MAG SOWIESO NIET, dus heb wijselijk mijn mond gehouden (ja echt)
Na gezellig uit eten bij MJ te zijn geweest met hem, Lisa, Stephanie en Kim, ging hij er weer vandoor.
Ik heb nu gesolliciteerd bij The Westin voor mijn 2e stage periode op Aruba! Dit word een front office stage. (Waar gaat de energie heen dan?)
Deze 2 dagen sliep ik in een hotelkamer, want ik was Blue Village een beetje zat. Ze willen overal geld voor hebben, proberen overal geld uit te trekken en de appartementen zijn al zo duur!

Dus daarna heb ik een weekje bij Lisanne en Qadira geslapen, omdat we bezig waren met een huis zoeken.
En nu woon ik in een supervette villa, 5 slaapkamers, 3 badkamers, grote woonkamer, grote tuin, mooie keuken en het huis is ROZE hahaha
Hier wonen we met ze 5en in en het scheelt heel erg in de kosten!

MIJN NIEUWE ADRES IS MOKO 9-D, ARUBA (kerstkaartjes enzo weeje ;))

De afgelopen weken zijn er heel veel feestjes gehad van jarige collega's.
1 decmber was Steffe jarig (gekkehuis)
2 december was Chris jarig (oh oh oh) 3 december was Thomas jarig (laat ik daar maar helemaal niet over beginnen hahaha)
Dus het was maar goed dat het feest van Kasi, de baas, zondag 5 december niet door ging. Ook al baalde ik heel hard!
Want jullie denken wel dat het Aruba altijd het zonnige eiland is, maar dat valt vies tegen!
Ze zeggen dat het dit seizoen nog nooit zo erg is geweest qua regen!
Afgelopen zondag, moest Madame Janette sluiten want heel Aruba lag onder water! 1 grote rivier was het!
Daarom ging Kasi's feest niet door. HUUUUUULN als een malle natuurlijk

En nu denken jullie zeker weer dat het alleen maar feest is hier, maar er word wel 6 dagen per week hard gewerkt! Het gaat nog steeds super! Heb soms me eiegen wijk! De gasten, amerikanen, worden ook telkens leuker omdat je telkens weer iets meer leert over dit type gast. Het verbaasd me niet meer dat ze me uitnodigen in NY, Los Angeles of waar dan ook. Het verbaasd me ook niet meer dat ze willen dat je met hun zoon gaat trouwen. Amerikanen zijn ook heel erg van het ouwhoeren. De meeste dan. Ook zijn ze erg goed in overdrijven.
Je merkt dat hoe dichter je bij december komt, hoe drukker het word. Gisteren hebben we 480 man gedraaid. Met de kerstdagen word dit 650 man! WAUUWW! Dat is bijna de helft van alle toeristen op het eiland hahaha

Papa en mama komen eind januarie :D
ZIN INNNNNNNNNNN
Dik chilln met die oale leu toch!

En dit komt mooi uit, want met mijn stage bij MJ ben ik dan klaar en heb ik nog 2 weken de tijd voor mijn 2e stage begint!

En Elmar komt hierrrr :D Hij gaat zijn 2e stage volgen in Aruba, bij....tadadda...MADAME JANETTE hahaha hoe leip is dat! Zin in men! Ook Piefie komt bij MJ, hij gaat in de keuken!

Aanstaande zondag is het kerstdiner met MJ! Dit moet echt een gekkehuis zijn! Zin in! Voor 50 gulden moet je kerstcadeaus inslaan. MJ restaurant gaat dus dicht deze dag en we gaan het vieren bij Que Pasa

Het leven is hier mooi, maar ik mis thuis echt wel!
Wil weer lekker chilln met de maatjes, familie, werken wapen v delden, voetbal, DIEKS
Mijn broertie Tim is laatst afgestudeerd, heb ik gemist
In onze vriendengroep waren er een paar 25, heb ik gemist
etc etc
Mijn andere broertie Koen komt terug voor de kerstdagen JALOERS
Chantal en Loes zijn bijna thuis, JALOERS

En ik blijf het maar zeggen; hou mij ook op de hoogte! Doen jullie trouwens wel goed hoor :D
Jullie hebben in ieder geval een mooie kerst die wit is
Wij gaan het hier vieren met een kerstmuts op het strand.

Dat Sander Boschker maar nooit meer zo'n blunder maakt!

AYOOOO, fijne kerstdagen alvast



  • 10 December 2010 - 08:21

    Hans:

    Hallo Lotje,

    leuk verhaal,
    zorg er wel voor dat die regen vanaf half januari ophoudt.
    regen, sneeuw en nattigheid hebben we hier al gnoeg gezien.
    Hoezo "chillen met die oale leu" ; welke oale leu ?

    XXX Hans (Pa)

  • 10 December 2010 - 10:26

    Anne:

    Dusshiii!
    Hahaha mooi verhaal weer;)
    Ik dacht al Marlot die moet wel fuckedup zijn naar al die verjaardagen haha jägerbommen ursus schrobbelaar wodkacranberry balashi helemaal naar de....!!

    Maar vet van je huissie man:)
    Waar staat ie in de buurt?
    En met wie woon je daar nu dan?

    Hier is het kakkoud:|
    Woe op school wezen eten kerstdiner met oude klasgenootjes, was erg leuk dikkesjikkebende.nl
    Ennnn alweer bijna kerstmiddag dus nu moet wel even terug hihi;)

    Ojaa verder wacht ik nog op je private update hihi
    Nee maar leuk dat je ons zo op de hoogte houdt moet altijd zo hard lachen als ik mailtje of smsje heb met de mooie story's:D

    Leuk heh die Amerikanen lui net zo gek!
    Je moet vast ook met iedereen op de foto en knuffelen etc etc

    Honey ik ga nu de kou in-5 omg bij jou 30gr! Jaloers!
    Dikkekus aan idereen daar!!

    Liefsxxxxxxx misjouuuu

  • 10 December 2010 - 11:10

    Crew Wapen V Delden:

    Is het elke dag feest daar ofzooooo, lijkt wel op ohohcherzoooo!
    Maarja, als je die Jonkman tevreden hebt gaat alles goedkomen! Top man.
    Nou hier bij het wapen missen we jou ook hoor!!
    die nieuwe auto past beter bij jou, super man. Hoop dat het er 1 is met rolbeugels :D ;)
    Nou werk ze nog ff en op naar de frontdesk in the westin!!
    We zullen er zondag 1 op je drinken!!


  • 10 December 2010 - 12:21

    Kell:

    Heej marlotje,
    Leuk weer ff een verhaal van je te lezen. Leest lekker weg toch :)
    Fijn dat stage helemaal goed gaat, en dat gewoon flink gepartyt word :P Mooi man!
    Kan me voorstelle dat je het hier allemaal beetje gaat missen.. maar blijf genieten, want voor je het weet zit je zo weer in het Nederland waar alles z'n gangetje gaat!!! Kzal met kerstmiddag nog ff flinke borrel op je nuttigen :D

    Kus Kell

  • 10 December 2010 - 12:39

    Lotte W.:

    Hai Marlotje,

    Zo te lezen vermaak jij je daar prima.
    Je kan wel jaloers zijn op onze sneeuw, maar wij zijn ook veel veel jaloers op jou (je bent vast al zwartgeblakerd;))
    Geniet er nog maar van, voor je het weet is je tijd daar weer voorbij, en zit je weer in rainy holland, en zeg eerlijk, wat moet je daar nou eigenlijk?
    Ik zal op kerstmiddag wel veel BIER op jou drinken, en met oud&nieuw bij melissa natuurlijk ook.

    Voor ons gaan de feestdagen dus bijna beginnen, bij jou is elke dag een feest.
    Veel succes&plezier nog, ook tijdens de volgende stage!

    Xx Lotte

  • 10 December 2010 - 14:40

    SJANNIE EN LOPS:

    LIEFSTE KAMERAAD!
    wat een fijn verhaal weer!:D
    goeie van je stage man. En JESUS jij heb daar elke dag party man. Jou lever gaat daar echt nie meer akkoord. Maar wel knetters lijp:).
    OH en hier was het weer laatste dagen ook een beetje butjebende. Straten hebben hier ook best onder water gestaan. MAARRRR nu is het vakantie, en is er weer zon voor ons:D. Straks maar is goed zwemmen/bakkn om die negerhuid terug te krijgen, maar die is ver te zoeken..
    Wij inderdaad bijna naar huus, volgende week zondag al! is toch wat. Ging fakking snel!
    Gister laatste stage gehad, vandaag gaan we met een paar collegas nog even wat parbo's (die biertjes van hier toch) drinken! lachen man!
    Oh en jij een nieuwe auto, loes een nieuwe auto!:D ZO VET
    Daihatsu cuore is t geworden! vertel nog weh!
    Jij ook zoveel bios? wij ook sowieso 1x in de week, dus dik up to date met de films.

    Pffff en wij missen jouu bah!
    Maargoed, Chantal zal aan je denken in LONDEN, Loes met KERSTMIDDAG in Hengelo:D:D. Godver dat is gewoon ONZE dag, bint wie nie bie mekoar! verdikkeme

    Spreek je snel weer maatje!
    x sjaan en lops

  • 10 December 2010 - 19:08

    Annelies:

    Heeey feestbeest en harde werker, zorg er wel voor dat je genoeg energie overhoud eind januari!!! Kijk maar vaker een filmpje.
    Wij hebben er ook zin in: lekker chilln met dat jonge spöl..........
    Veel plezier zondag met het kerstdiner.
    XXXmam

  • 11 December 2010 - 01:21

    :

    Vet verhaal weer maatje!!! MAAAAR wanneer kom je hier?! en wanneer kom ik bij jou?:D Snel skypen!!!

    XXXXXXXXXXX

  • 31 December 2010 - 11:58

    Oma Vehof:

    ma Vehof Hai Marlot Wij Oma en Frans wensen jou een fijne jaarwisseling en een heel gelukkig Nieuwjaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Noord

Marlot gaat 11 maand stage lopen op de Antillen!

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2011

Whoop Whoop

10 December 2010

Moko 9D

25 Oktober 2010

Time flies!!

05 Oktober 2010

wauuuuw

17 September 2010

Veeeeel dingen!
Marlot

Actief sinds 11 Aug. 2010
Verslag gelezen: 1405
Totaal aantal bezoekers 113844

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 23 Juli 2011

Marlot gaat 11 maand stage lopen op de Antillen!

Landen bezocht: