Time flies!! - Reisverslag uit Noord, Aruba van Marlot Vehof - WaarBenJij.nu Time flies!! - Reisverslag uit Noord, Aruba van Marlot Vehof - WaarBenJij.nu

Time flies!!

Door: Marlot

Blijf op de hoogte en volg Marlot

25 Oktober 2010 | Aruba, Noord

Ola ola chupado's! (hihi zoek dat maar eens op!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Het gaat nog steeds erg goed hier! Vermaak me nog veeeels te goed en ook het werk is echt top!
Madame Janette is nu 7 dagen per week geopend. Dit betekent dat iedereen een andere dag vrij heeft wat zeker een nadeel is! Daarom gaan we over 2 weken met alle collega's in een nacht-party-bus op een zaterdagavond. Want nu kunnen we bevoorbeeld niet meer naar het strand of uit eten met ze allen op onze vrije zondag, wat dus geen vrije zondag meer is.
Gelukkig leeft Aruba vooral s'nachts dus gaan we nog wel veel stappen met elkaar!

Heb laatst me eerste beoordelingsgesprek gehad met Benny. Ze waren heel erg tevreden!!!!
En na dat goeie gesprek moest dit natuurlijk gevierd worden. Dit deden we in Upstairs, gevolgd door Lekker, gevolgd door Paradise waarin het afliep in een spelletje tafelvoetbal. Oke dit zegt dus al genoeg.
Het waren wij tegende mensen van Bugalu (dit is een strandtent)
Fanatiek als we waren was het toch al wel heel erg vroeg in de uurtjes (07:00 ofzo) en gingen we maar eens naar huis.

3 weken terug was Vato Gonzalez in Sissles. Dit is een nieuwe club in Aruba. Dat was echt een te vette avond!!!!
Hij komt aanstaande zaterdag weer draaien met de Halloweenparty dus zijn we weer van de partij.

Die dag erna was Ian jarig. Dit was onze laatste vrije zondag allemaal dus we wouden op de Jolly Pirates maar deze was al vol gereserveerd. Dus hebben we Ian's verjaardag bij Bugalu gevierd! Hele dag lekker gezeten en gezwommen, gegeten en gedronken. Daarna hebben we afgesloten bij Moombah en als volgd 080. Super dagje!

Paar dagen later zijn we op een Quad naar Natural Pool en Natural Bridge geweest! Wat een super vette tocht is dat zeg! Dan zie je pas echt hoe Aruba echt is. Want wij wonen natuurlijk in het drukke gedeelte met heel veel toerisme. Maar dan kom je op het deel van echt vet arme huizen, gewoon echt een hokje waar geen muur inzit en je hun bed (nouja "bed") kunt zien staan. Maar wat een super mooie natuur (ja dat zeg ik ja) is daar zeg! WAUWWWWWWWWWWW
echt heel mooi! aanrader voor elke toerist!
Maar met die Quad moet je ook over rotsen heen en dat was echt eng want is best een afgrond jonge! Wel heel vet!
Daarna hebben we wat gegeten bij Papilon, echt een heel leuk restaurant. Toen zijn we naar de Pijp gegaan, Upstairs en Senor Frogs.
Daarna hebben we nachtgezwommen.

Die zaterdag gingen we na het werk naar de Blue Village's bar. Elke zaterdag is karaoke avond. Dus met een paar vrouwelijke collega's heb ik de Spice Girls zitten zingen en dit klonk echt heel erg mooi. (euh nee.)

Je moet wel weten dat wij als collega's erg goed op elkaar passen.
Voorbeeld: die zondag daarop, ging ik met Thomas, John,Wesley, Evelyn, Michiel,Chris en Suzy naar 080 na het werk.
Daar was een jongen waar ik mee stond te praten en die werd een beetje iritant. Als volgt heeft Thomas hem gewaarschuwd om van mij af te blijven. Na 3 x opnieuw gewaarschuwd te hebben, was Thomas het zat. Hij grijpt de jongen en duwd hem tegen de ruit aan bij 080 en het ruitje vloog eruit.
De jongen heeft de hele avond in een hoekje gezeten.

Afgelopen donderdag wouden Lisa, Maxime, Merel en ik naar Palm Island, daarga je met zo'n bootje heen, is een apart eiland. Helaas hadden wij onze local-pass niet bij ons en we wouden geen 90 dollar betalen. (Als je Local bent, en kunt aantonen, krijg je dikke kortingen met zulke activiteiten.)
Toen hebben we maar heerlijk dagje gechillt op het strand bij Bugalu en zijn wezen eten bij BINGO.
Lekker en niet duur!
Daarna gingen we wat drinken bij South Beach Lounge en ontmoetten we een gekke Amerikaan. Blijkbaar was dit de eigenaar van de Red Sox in Amerika. HONKBAL OFZO? en toennnnn gingen we een afterparty houden omdat hij ons uitnodigde bij zijn jacht van 5.5 miljoen (!!!!!!!!!!!!!) dollar! Heb nog nooooit zo'n vette jacht gezien! Echt te mooi! Komt 1 deze dagen foto's van op me hyves.

Verder liep ik gisteren op het werk met een dikke rooie wang rond.
Soms sta je in 7west op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats.

Zoals jullie horen gaat hetdus echt heel erg goed!

Hoe is het in NL?
Ik ben wel jaloers hoor, ik wil ook wel eens me handschoenen, das, en dikke winterjas aan en koukleumen. Maarja, ik zit hier maar op Aruba.
(hihi)

AYOOOOOO DUSHI'S

  • 25 Oktober 2010 - 19:27

    Tim:

    Ha zus! Vet verhaaltje.. met een beetje googlen kun je ook het jacht van die gast vinden. Niet mis idd :D Nog paar flessen uberdure champagne glad gemaakt daar? Binnenkort ff skypen!

    xx

  • 26 Oktober 2010 - 07:11

    Hans:

    Hallo Lotje,

    fijn dat je daar zo leuk vakantie kunt vieren.
    Ik zie dat je nu ook al verstand van honkbal hebt.
    Hoe kom je aan die rode wang ?.

    Woensdag skypen?

    XXX Hans

  • 26 Oktober 2010 - 09:25

    Mam:

    Ha,Lieve Lotje
    Rode wang??????????????
    Waar waren jouw collegs's toen?????
    Fijn dat het verder zo goed gaat en dat je je zo prima vermaakt.
    Woensdag 18.00 uur?
    Zitten wij bij de warme kachel!Heerlijk!!!
    XXX

  • 26 Oktober 2010 - 13:16

    Koen:

    Pff, klein bootje.... die van ons is groter (bijna 3x!)
    Gelukkig werk je ook nog, het lijkt wel vakantie.

    Neem die telefoon nu eens op!!

  • 26 Oktober 2010 - 16:41

    Sandra :

    Ha die Marlot,

    het gaat wel goed met jou daar hoor ik wel, mooi meid! Wat een bikkel die collega van jou, misschien vind hij jou wel iets meer dan alleen een leuke collega!! groetjes, van mij en de rest

  • 27 Oktober 2010 - 12:07

    Carla:

    Fijn dat je het zo gezellig hebt daar, maar pas op voor te veel rode wangen. Heel veel plezier nog en tot je volgende verhaal. Natuurlijk ook groetjes van Henk, Lissa en Stef

  • 27 Oktober 2010 - 14:49

    Dionne:

    Hey marloooot,
    klinkt weer erg goed, nou je hoeft écht niet jaloers te zijn op het weer hier in nederland. Wij moeten juist jaloers zijn op dat warme aruba!! Lijkt me écht super vet! En al dat stappen bevalt je ook wel goed zo te horen ;)
    Nou geniet ervan!
    Liefs Dion

  • 29 Oktober 2010 - 01:05

    Engelse SALLA:

    HALLOOHOOO

    JIJ OOK ALTIJD MET JE AFSPRAAKIES!

    Neem die telefoon nou eens op!

    Hou nog wel van je dus wees daar maar niet bang om

  • 31 Oktober 2010 - 18:13

    Oma:

    hallo Marlot,zo jij wil graag winter kleding aan.Ik liever niet.maar ja daar wen ik ook wel weer aan.Jou ouders zijn straks bij mij geweest,het was goed met hun en met mij is ook alles goed.Marlot de groetjes van mij,en tot de volgende keer, dag hoor.

  • 01 November 2010 - 17:20

    GBB:

    Hey maatje voor mij zit de zon er helaas alweer op (zonder tussenstop op Aruba jammer jammer). Gelukkig kun jij er nog ff van genieten!
    Dus ook ik ben vet jaloers op jou. En zeer benieuwd naar dat jacht haha wow je zal maar gevraagd worden whoeii.
    Maarja daartegenover staat dan wel weer mijn theepartijtje bij Julio, heb nog wel ff goed woordje voor je gedaan maar weet niet zeker of het geholpen heeft (haha grapje, heb het huis amper van buiten kunnen bekijken)... maartoch haha.
    Meissie veel plezier nog en hopelijk tot snel!

    Liefs en een dikke knuffel Michelle

  • 07 December 2010 - 13:14

    Maartje Janssen:

    Hi Marlot,

    Ik kwam jou toevallig tegen via via op waarbenjij.nu.
    Ik vertrek over een maandje naar Aruba, en ga toevallig ook stage lopen bij Madame Janette.
    Bevalt het een beetje? Jij blijft wel een tijd daar zie ik, zit je toevallig ook op Blue Village?

    Ik zie je vast en zeker over een maandje op Aruba.
    Succes met het slechte weer, hopen dat het snel beter wordt.

    Groetjes Maartje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Noord

Marlot gaat 11 maand stage lopen op de Antillen!

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2011

Whoop Whoop

10 December 2010

Moko 9D

25 Oktober 2010

Time flies!!

05 Oktober 2010

wauuuuw

17 September 2010

Veeeeel dingen!
Marlot

Actief sinds 11 Aug. 2010
Verslag gelezen: 731
Totaal aantal bezoekers 113850

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 23 Juli 2011

Marlot gaat 11 maand stage lopen op de Antillen!

Landen bezocht: