Veeeeel dingen! - Reisverslag uit Noord, Aruba van Marlot Vehof - WaarBenJij.nu Veeeeel dingen! - Reisverslag uit Noord, Aruba van Marlot Vehof - WaarBenJij.nu

Veeeeel dingen!

Door: Marlot

Blijf op de hoogte en volg Marlot

17 September 2010 | Aruba, Noord

Bon bini wederom!

Oh god waar zal ik beginnen?

Afgelopen dagen zijn er weer veel dingen gebeurd..
Vorige week zaterdag gingen we stappen bij Upstairs omdat een collega van ons daar elke zaterdag avond draait.

Vorige week zondag ging ik met 3 collega's wat eten bij een supermooi restaurant op het water. Zag er echt top uit, en was heerlijk eten.
Daarna sloten we af bij Moombah Beach!
Was weer erg gezellig!

Vorige week zijn Lisa, Stephanie, Melissa en ik weer wezen chillen bij Gregory op de boot. Eerst aan Pure Beach gelegen, toen lekker rondgevaren en lekker cocktailtjes gedronken bij Bugalu!
We zitten trouwens dagelijks bij Greg op de boot. Is echt superrelax. En dan vaak ergens lunchen bij een strandtentje en chillen op het strand. Aan de helder-licht-blauwe zee. Verder wil ik jullie niet jaloers maken hoor. :)

En zoals jullie weten zijn ze in Aruba best wel relax op elk gebied wat je maar kunt bedenken. Ik had er nog niet heeeeeeeel veel van gemerkt, maar toen Lisa een afspraak vorige week had bij de dokter en ik mee ging zodat we daarna naar het strand konden, kwam ik erachter dat het toch echt wel Aruba is. Lisa had om 10:00 de afspraak. Om 12:00 was ze aan de beurt. OMGGGGGGGGGGGGGGGG. Dag strand!!
Door al dat gewacht werden Lisa en ik zooo vervelend en melig dat de dokter toen maar snel kwam.

Die avond hadden we allemaal lekker gewerkt bij MJ, en kwam er een spontaan topfeest aan. We stonden op de bar te dansen bij MJ en het was al zo 03:30.
Wat een party! :D
Daarna sloot ik af in een ontzettend mooie villa die ook nog eens een jacuzzi bezitte :D

Die dagen erop kwam ik steeds meer in me werk. Het gaat echt heel erg goed!
Heb gisteren nog een flesje wijn van gasten gekregen, echt top!
Elke avond is er live-music bij MJ. Dit is echt heel gezellig.

Die woensdag regende het ergggg hard. Lisa en ik kwamen op het briljante idee om een pakje kaarten te kopen, zakchips en te chillen bij ons huisie.
Dus wij gingen op zoek naar kaarten. Wat gebeurd er; we komen een straat in die HELEMAAL blank staat, ik rij er stapvoets door heen en huppa de auto slaat af. En opeens liep er allemaal water naar binnen! En het was wel bijna een meter! Ik was zoooo bang want dan kan je autodeur niet meer open door de regen. Dus Lisa snel uit de auto, en duwde de auto (2 uur lang ofzo hahahah) naar een droog plekje. Zo stonden we midden op de weg en konden niks. De auto was stuk.
En die stomme mensen die langs rijden ook nog boos dat wij op de weg staan! Hallo alsof wij voor de gein stil gaan staan midden op straat!
Gelukkig waren er nog vriendelijke mensen die ons gingen helpen..en..een beetje uitlachen..

Afgelopen zondag zijn Melissa, Caroline en ik weer in zo'n bootje achter de boot gegaan. Nu liggen onze knieen open. Sjongejongejonge wat schuren men! En we waren zo vaak gevallen!
Toen ik daarna moest plassen kwamen er visjes uit.. Echt frapante zaak.

Daarna gingen Meliss en ik chillen bij mij thuis. Ik wou naar Moombah maar Melissa had zin om te slapen.
Na 2 x een rose'tje aan te hebben geboden was ze al overgehaald! :D
Oh oh Vehofjes....
We gingen naar Meliss, nog een rose'tje gedronken en toen naar Moombah gegaan.
Hier hadden we best veel fans. En het waren mariniers. Dus dit keer waren de rollen omgedraaid. Haha wederom een topavond.

3 dagen geleden zijn we met MJ naar het casino gegaan. We wouden allemaal 1000 dollar winnen. Oke dom om te denken inderdaad. Begon met roulette maardit bracht mij geen geluk.
Toen ging ik aan de blackjack tafel zitten. Ik snapte er heeeeeeeeeleemaal niks van, dus mijn collega's vertelden me wat ik moest doen.
En opeens had ik 90 dollar gewonnen ondanks: HUH MAAR HOEZO EN HOEZO DIT WAAROM DIE KAART IK SNAP HET NIET HEEFT HIJ GEWONNEN NEE IK OKE GELUKKIG

En gisteren zijn Melissa, Lisa en ik naar t casino geweest en gingen BLACKJACKEN (jaja nu kon ik het half uitleggen aan ze :D)
Melissa had geluk. Ik soms. Lisa totaal niet.
Daarna gingen we wat eten. En toen vluchten voor 2 kerels door een half uur op de wc te gaan zitten hahaha.
Lang verhaal. Laatmaarzitnnnnnn.

Melissa gaat as zondag weg. Vind ik echt superjammer! Maar ik snap het wel. Wel raar dat je eigen bloed naar huis gaat :P

En hoe is t in NL?
Pa en ma, veel plezier dit weekend, geniet ervan.
Loes en Chantal, suuuuuuuuuucces in PARAMARIBOOOO
chill om met jullie geskyped te hebben vandaag :D

Nou, wat ik nog wou zeggen was: AJU

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 17 September 2010 - 19:07

Judith:

Hi Sjikkerfrits!
    Zo te lezen prima geregeld daar! Plaats je de volgende keer ook ff wat fotooootjes van de marine guys? ;-)

Have fun!!

• 17 September 2010 - 22:53

Melissa:

Ik wil wel een buisje bloed voor je aftappen zodat je die in je tas kunt doen met t stappen?
    Niet uitdelen natuurlijk! :P

Ik zie je vanavond weer maat, en dan breng ik die super uber zalf mee voor je knieen!

xxx Melis

ps:
    Marlot drinkt niet veel alcohol, wel vitaminesap.

• 19 September 2010 - 09:20

Marije:

Hè hoiiiiiii

Wat een verhalen man!!! Super tof joh!! Ben echt stik jaloers hier in dit koude kikker landje:(
    fijn dat je stage Goed bevalt!!! Succes en veel plezier uiteraard!!!;-)

Liefsx Marije

• 19 September 2010 - 13:38

Sandra :

Ha die Marlot,

zo te horen vermaak jij je wel. Maar hoe zit het met je knietjes?? Gevallen??Nee toch! We zijn van het weekend met je pa en ma en de rest van de motorbende op stap geweest. Heeeeleeemaal naar Alkmaar.
    Was erg gezellig.

groetjes, Sandra en de rest

• 19 September 2010 - 19:35

Hans En Annelies:

Hoi Lotje,
    Hoestan? Fijn dat je het op je werk goed naar je zin hebt. Het is alleen jammer dat er zoveel vrije tijd in gaat zitten! Hebben ze ook groenten op Aruba?
    Wordt er ook weleens water gedronken of komen er alleen cocktails uit de kraan?
    We hebben een heel leuk weekend achter de rug; jammer dat het zo warm was en alleen maar zonnig; we snakken hier naar een buitje!
    We waren ook op het strand bij Schoorl (dat staat bekend als het Nederlandse Aruba) het schijnt dat het daar altijd zonnig en warm is.
    Maar gelukkig komt er hier aan het eind van de week een einde aan de hittegolf en gaan de temperaturen weer iets omlaag.
    Je moet maar niet meer door het water rijden want zoals je wel gemerkt hebt kunnen auto's daar niet goed tegen en vooral niet als het water ongeveer 1 meter hoog staat.

Heb je je internet/skype al weer aan de praat?

XXX Hans en Annelies

• 20 September 2010 - 12:40

Oma:

Hoi Marlot.Jammer voor jou dat Melissa,naar huis is.Volgens de tv is het vliegtuig uit Aruba geland,en zal Melissa wel op weg naar huis zijn.Frans en ik zijn dit weekend naar Limburg geweest,en zijn nu weer thuis,het was gezellig en het weer was goed.Marlot veel plezier in werk en vrije tijd.Groetjes van Oma.

• 20 September 2010 - 17:30

Michelle:

Heey Marlot,

We zien wel weer dat jij je echt prima vermaakt en super dat t zo lekker gaat op je werk!
    Hier in Delden ook een zwaar weekend gehad... vrijdag gingen de laatste dames tegen 03.45 richting huis en ben echt zo mn bed in gedoken, een zooi die dag erna maar gelukkig zie je er vanaf vandaag echt niets meer van (liggen denk ik alleen nog een paar pepernoten onder de bank) ;) Zaterdag hebben we voor Channie en Lops een spandoek gemaakt en daarna was hun afscheidsfeestje...
    Ohja dinsdag was ook supergaaf bij twente 2-2 tegen Milaan. helaas ging het tegen Almelo wat minder zondag... 0-0 K*T
    Verder geloof ik weinig bijzonders, behalve dan dat we je nog steeds heel erg missen!!!
    Blijf ons goed op de hoogte houden (mag ook prive update zijn haha) is erg leuk om te lezen!

Dikke kus en veel plezier weer!

• 21 September 2010 - 11:44

Annemarie:

Há Marlot,

Wat een party verhalen toch weer! Heerlijk hoor!
    Hier voelde het afgelopen weekend ook als Aruba..wat een feesten in éen weekend. Poeh! Respect voor jou, want ik houd dat nog geen weekend vol...laat staan 11 maanden!!
    Uiteraard ben ik wel mega jaloers op het lekker weer, de stranden en het relaxen daar bij jou.

Vandaag zijn ook Sjaan en Lops vertrokken dus Delden is een grijze en verlaten stad geworden. Snik!

Meid, tot het volgende reisverslag/private update ;) (wat gelachen)

Have fun! Dikke kus Annie

• 28 September 2010 - 12:44

Annet R:

Hoi Marlot

Leuk je reisverslagen te lezen en wat heb je het daar gezellig.
    Succes met je stage verder, en geniet ervan.
    Groetjes Annet en Sjors

• 03 Oktober 2010 - 07:40

Carla:

Ha Marlot,

fijn dat je het zo gezellig hebt. Als je weer pech hebt met de auto, je weet dat ik bij een garage werk, we kunnen wel langs komen om te helpen, ook al kan ik niet veel, het is beter dan niets. We kunnen samen altijd een rose'tje drinken, vinden we hier ook wel lekker.
    Veel plezier en geniet ervan.

Groetjes Carla, Henk, Lissa en Stef

• 05 Oktober 2010 - 21:36