MJ - Reisverslag uit Noord, Aruba van Marlot Vehof - WaarBenJij.nu MJ - Reisverslag uit Noord, Aruba van Marlot Vehof - WaarBenJij.nu
VIP-Report

MJ

Door: Marlot

Blijf op de hoogte en volg Marlot

03 September 2010 | Aruba, Noord

Hallo lieve allemaal!

Is t weer een beetje droog in het mooie Nederland?

Vorige week vrijdag ging ik naar Madame Janette voor rondleiding en ontmoetingen met de collega's. Dit was echt een leuke avond!
Afgelopen maandag ben ik begonnen. Dat weekend ervoor heb ik geprobeerd de menukaart in me hoofd te stampen en alle tafelnummers uit me hoofd leren. In MJ zijn allemaal verschillende stations. Jorge werkt mij in en dat doet ie heel goed!
Maandag begon ik met water, brood, uithalen. Dit klinkt wel simpel, maar daar kun je zo een avond druk mee zijn. Dinsdag begon ik met desserts op nemen, en de specials van die dag uit te leggen en proberen te verkopen.
En woensdag begon ik met drank op te nemen! Dus nu hopen dat ik 1 deze dagen voor- en hoofdgerechten mag opnemen.
95% van de gasten is Amerikaans. Deze gasten vragen veel aandacht en ouwhoeren. Bijvoorbeeld dat ze vragen of je een foto van ze wil maken en dan eerst een foto van mezelf maken. Erg leuk allemaal!

Maandag avond na het werk zijn we met een paar collega's wat wezen eten. Woensdag zijn we met wat collega's wat wezen drinken en gisteren bleven we erg lang nazitten op het werk.
Zijn echt gezellige dagen!

Verder zijn Stephanie, Lisa, Caroline en ik zaterdag in van die rubberen sportbootjes waar je inligt, achter een motorboot geweest. Snap je wat ik bedoel? want ik denk niet je het snapt hoe het hier staat maar kan het niet anders uitleggen. Staan wel foto's van op http://maaarlott.hyves.nl
Ging echt heeeeeeeeel hard, Caroline vloog eruit hahahahaha

Zondagavond gingen Melissa, Lisa, ik en de buurtjes naar Moombah Beach. Was ook gezellig! Gewoon heel chille muziek aan het strand met allemaal barretjes. Echt nice.


Dus zoals jullie horen vermaak ik me prima. Wel heb ik af en toe toch het gemis van thuis! Pa en ma, grote broers, Dieksje, maatjes, voetbal, t Wapen....
Maar dat is logisch ( en maar goed ook haha ) . Dit zal nog wel even blijven maar ja, SKYPE bestaat en das gooooed. Gisteren wezen skypen met papa en mama. Was echt goeie!


Dit weekend zijn de Schuttersfeesten in DELDEN! Mooiste feest van Delden!!
Zuur dat ik dat moet missen!
Wil me maatjes iig heeel veel plezier wensen, en GBB word as maandag 25 dus bij deze wil ik jou ff feliciteren Breukie ;) Maak er een mooi feest van!

AYOOOOOOOOOOO

  • 03 September 2010 - 19:41

    Annelies En Hans:

    Hoi Lotje,

    Inderdaad is Skype een mooi medium, het lijkt dat je daardoor een stuk dichterbij bent. Het was fijn je gisteren weer even te spreken en te zien. Aan het Schuttersfeest in Delden mis je volgens mij niet zoveel; men zegt dat het helemaal niet doorgaat.
    Want zeg nou zelf zonder jou is het een stuk saaier.
    Zijn de Arubanen inmiddels een beetje aan je gewend? Of zoeken ze van schrik een rustig plekje op?

    XXX pa en ma

  • 03 September 2010 - 20:41

    Anne:

    Jorge wel een beetje laten werken,hij mag dan wel opa genoemd worden maar kerel moet gewoon wark'n

    Ik ontvang je sms'jes nog niet

    Groetjes daar dushi!
    Kusss uut Twente.

  • 03 September 2010 - 20:42

    Anne:

    Jorge wel een beetje laten werken,hij mag dan wel opa genoemd worden maar kerel moet gewoon wark'n :P

    Ik ontvang je sms'jes nog niet:O

    Groetjes daar dushi!
    Kusss uut Twente.

  • 04 September 2010 - 11:01

    Wapen Van.....:

    Wij missen jou ook echt man...........
    Die tent moeten we volgend jaar maar weer inwijden bij die schutters.
    Laatste nieuws: hier ook een oud-collega van je met een klein ongelukje...robje heeft moeders auto getest.....total losss bij ABCTA in Delden langs het kanaal.

  • 07 September 2010 - 02:33

    :

    Maaaaaat! leuk leuk allemaal!!! We gaan snel skypen he:D Je hebt me toegevoegd zie ik!!! Mooi moooi!!!!!

    Geniet daar nog ff!!!!!
    (enja...ik mis het wijntjes drinken met jou ook wel hoor...en niet te vergeten de Wodka JUS) Maar die hebben ze hier ook genoeg gelukkig;)!!

    xxxxxxxxxx

  • 08 September 2010 - 10:04

    Oma:

    Hai Marlot zo te lezen gaat het goed met je,daar ben ik blij mee.Lekker warm bij jullie hier begint het koud te worden,daar zullen we ook wel aan wennen.ik wens je veel plezier in werk en vrije tijd.groetjes van mij en ook van Frans.Dag Marlot.

  • 09 September 2010 - 07:05

    GBB:

    Marlotjeeee voel me vereerd dat ik in jouw verhaaltje voorkom toch :D:D
    Het was een supergaaf spandoek, maar de tekst had je al gehoord volgens mij haha! En de schutters was wel lachen maar niet zo geweldig als met jou erbij!
    We hebben wel gelachen om Manon van de voetbal, die kreeg een boete omdat ze zonder helm bij Skip achterop zat vanaf mijn huis naar de schutters haha!
    Succes met je werk bij MJ en hopelijk echt tot gauw!!!

    Kus

  • 10 September 2010 - 10:47

    Norbine:

    He nichtje,

    Fijn dat het je zo goed bevalt daar aan de andere kant van de wereld.
    Ik ben wel jaloers op het weer dat je hebt, hier is alles nat en koud. Ik zou niet meer weten hoe de zon er uit ziet.
    Leuk dat je veel vrienden hebt/maakt. Ook mazzel dat Melissa er is.
    Doe je haar onze groeten uit Eindhoven?

    Geniet van Aruba,

    houdoe, Norbine

  • 10 September 2010 - 16:06

    Oma:

    HAI mARLOT,ZO TE LEZEN HEB JIJ HET WEL NAAR JE ZIN FIJN TOCH.dAT MELISSA TERUG KOMT WEET JE ZEKER WEL.WERKEN ZONDER PLEZIER IS ECHT NIET GOED,JAMMER VOOR HAAR.MARLOT GROETJES VAN MIJ EN VAN FRANS.

  • 13 September 2010 - 09:51

    Annemarie:

    Heey maat!

    Goed om te horen dat het goed bevalt bij MJ! Verder zo te lezen ook donders genieten...

    Wij hebben gisteren de eerste punten behaald met de voetbal! 3-1 gewonnen van Unitas :D Helaas moeten we vanaf volgende week ook Sjaantje missen...

    Groeten aan de zon en tot horens!

    xxiees Annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Noord

Marlot gaat 11 maand stage lopen op de Antillen!

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2011

Whoop Whoop

10 December 2010

Moko 9D

25 Oktober 2010

Time flies!!

05 Oktober 2010

wauuuuw

17 September 2010

Veeeeel dingen!
VIP-member
Marlot

Actief sinds 11 Aug. 2010
Verslag gelezen: 1235
Totaal aantal bezoekers 113893

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 23 Juli 2011

Marlot gaat 11 maand stage lopen op de Antillen!

Landen bezocht: