Sloppenwijken,BabyBeach etccc - Reisverslag uit Noord, Aruba van Marlot Vehof - WaarBenJij.nu Sloppenwijken,BabyBeach etccc - Reisverslag uit Noord, Aruba van Marlot Vehof - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Sloppenwijken,BabyBeach etccc

Door: Marlot

Blijf op de hoogte en volg Marlot

27 Augustus 2010 | Aruba, Noord

oke ten eerste: $^$^*#^&$^#%^ IK HAD NET EEN HEEL ECHT SUPERGROOT VERHAAL HIER GETYPT EN ALLESSSS IS OPEENS WEG!!!!
maargoed overnieuw:

Dinsdagavond hebben Caroline, Marco en Erik bij ons voor het huisje wezen chillen en hebben we het spel 'Hoeger, Loeger' met ze 8'en gedaan. Dit was een soort Kingzen dus dit kenden we wel :D
Daarna gingen Marco, Caroline, Erik, Lisa en ik stappen. We wouden naar Senor Frogs maar deze ging al bijna dicht.
Dus zijn we naar een club daarnaast gegaan: Chico Latino (ofzo ikweet niet meer)
Dat was zoooooo supergaaf!
Allemaal Arubanan en Venuzualen..
Daar waren ook nog een paar vrienden van Caroline enzo dus datwas zeer gezellig!
Na veel mensen ontmoet te hebben stonden daar ook 2 Venuzulanen. Dat zijn nu onze maten! 1 van die dames had ook een blackberry dus ff de PING (blackberry for life) uitgewisseld :P Na een paar foto's met elkaar te hebben gemaakt, en met ze allen, was het tijd om te gaan.
Lisa en ik zaten bij Caroline in de auto. Gingen we ff op een verlaten parkeerplaats heeeel veel handrembochtjes doen. haha tuig. was echt leip.

Woensdag moesten Lisa en Stephanie een paar dingen regelen. Ik ging mee en ik reed ook.
We dingen eerst ff boodschappen doen met Melissa bij superfood. Deze dag hebben we echt het hele eiland gezien. We werden overal en nergens heen gestuurd en Lisa moest naar de dokter en iemand zei : Ja nog 10 min rijden vanaf hier die kant op.
Wat deden wij; de verkeerde kant op!
We kwamen in de groooootste sloppenwijken uit en ik was zooo bang en nog is politie achter ons en Lisa liet per ongeluk een plastic tas eruit vliegen op de auto van de politie.. pffff.. Maar goed,die dag hebben we ook weer overleefd.

Daarna nog heerlijk gechillt op Eagle Beach...

Die avond gingen we weer stappen. Dit keer in The Paddock! Ophet begin was het een beetje laf maar daarna werd het supergaaf!
Ik heb oook nog toekomstige collega's ontmoet van Madame Janette en dat was echt heel erg leuk!
Daarna gingen we afterparty'en in 7West, een hele vette club!!
Endaaar kwamen we ook onze Venuzulaanse maaten weer tegen! was weer erg leuk. ff facebook en telefoonnummers uitgewisseld en toen gingen we!

Donderdag zijn Stephanie,Lisa en ik naar Baby Beach geweest! Dit was echt zoooo mooi! echt prachtig. Zie foto's!
We wouden heel erg bruin worden, maarwe waren echt vet verfikt hahahah. Maar goed, kleurt wel bij! Factor 10 for life!

s'Avonds gingen we chillen bij Melissa! Daarna gingen we even de stad in. Hier kwamen we uit bij een karaoke bar. Dit was gezellig en zag daar weer een collega van Madame Janette dus daar hebben we nog ff mee gekletst en toen wouden we wat eten, maar alles was dicht!
Helaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!

Vanavond is er een party bij Perle Dor, welkomstparty ofzo. Maar er was ook iets bij MamboJambo dusevenzien wat we gaan doen.. Misschien combineren we het wel ;)

Zo heb ik wel genoeg getypt voor vandaag. Wat hebben jullie allemaal gedaan? Ik hoorde dikke vette regen in Twente???????

AJU
x

• 27 Augustus 2010 - 17:56

Anne:

Leuk allemaal man maat!! Wie van madame janette heb je ontmoet... Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar en hoe staat met de hotties! Goeie verhalen zin in maandag?

Fijn weekend dushi! Kussss

• 27 Augustus 2010 - 18:31

Elise:

Zo zo wat een uitgaansleven daar of niet?! Maar in ieder geval erg fijn om te horen dat je het tot nu toe naar je zin hebt.

Heel veel succes maandag met je eerste stagedag. Zal vast goed komen!!!

Kuss Elise

• 27 Augustus 2010 - 20:35

Crew Van Twente:

haaaa, Marlot!
    wat horen we nu, geen drank op het eiland?......shit man!
    Pas maar op dat jullie geen dorst gaan krijgen ;)
    Heeeeel, Heeeeel veel plezier daar, succes met je stage en eehhhhhh hopelijk nog veel meer feestjes!
    Crew-receptie Hotel het wapen van Delden!

• 28 Augustus 2010 - 07:03

André Hofman:

Pffff en ik maar weer met de eerstejaars op kamp...........

• 28 Augustus 2010 - 08:34

Michelle:

Haha Marlot toch, zie het ook al zo voor me jullie (najaa iig jij dan!) in de auto met de politie op je hielen :P
    Probeer es ff uit te vinden welke shotjes dat zijn, kunnen wij ze ook een keer proberen in de GBB-Bar!]
    Enne wat die shotjes wedstrijd betreft... ik ben er ook van overtuigd dat jij gaat winnen hoor, kan toch niet anders ;)
    Succes maandag en we horen snel weer van je!

kus

• 28 Augustus 2010 - 12:09

Kelly:

Heeej marlotje,
    De kop is er dus af :P, zo te lezen vermaak jij je prima!!!! Borrels, feesten, borrels en weer feesten.. :D Heeul goed chick!
    Veel plz nog en khou je site in de gaten!Suc6 bij je stage maandag!!!

Liefs Kell

• 28 Augustus 2010 - 15:22

Debby:

Heeeeeey Malot!!!
    Zo te lezen heb je het helemaal naar je zin!!! Flinke borrels daar gedronken,, Die moet je ons ook ff doorsturen hoor.. Dan kunnen we hier ook ff checken of ze wel écht lekker zijn.. Geloof er namelijk niks van.. Hahaa Grapje!!! ;) Mooie foto's.. absoluut niet vervelend lijkt me.. Witte strandjes, blauwe heldere zee.. JALOERS!! En ja.. Hier kwam het met bakken uit de lucht.. Niet normaal.. Dikke overstromingen enzo.. google maar ff.. de A1 (geloof ik) stond tot aan de vangrail bovenaan vol water.. Maar goed hebben we allemaal overleefd!!
    DA2 heeft morgen de 1ste wedstrijd.. We hopen dus dat het droog blijft ook! Wel ff duimen he voor ons!
    Dit weekend OELE.. Zullen we nog ff een borrel op jou drinken! Wens je veel succes/plezier enz....
    Daag!! Xx Deb!

• 30 Augustus 2010 - 08:37

Dionne:

Heeeey marlotje,
    volgens mij is het daar één en al zuipen of niet dan!?
    Als dat zo doorgaat moet je over een jaar afkicken :D haha.
    succes met je stage vandaag!!!
    Kus dion

• 31 Augustus 2010 - 20:31

Janouck:

Dag lieve salla,

Te beginnen met dat ik je nu al mis op het werk zie ik dat jij het allemaal top voor elkaar hebt.

Hier is het weer inderdaad verschrikkelijk, maarja in combinatie met weer naar school gaan klopt het zeg maar precies.. Haha.

Geniet er goed van, ook een beetje voor mij alstublieeeft!

Daaaaaaaaaaaag!

• 01 September 2010 - 02:01

Teelbal:

Jo Marlottekop:D

Goed te horen dat jij alvast het terrein verkent voor dat je duikbuddy komt ;) Van het weekend eerste duik gehad zo gaaf!. Lang leve de handrem bocht en het gladde wegdek na ieder klein buitje. Feit: Twentenaren zuipen het hardste (H). Zie je snel tijger!