Reis, Aankomst, Botsing - Reisverslag uit Noord, Aruba van Marlot Vehof - WaarBenJij.nu Reis, Aankomst, Botsing - Reisverslag uit Noord, Aruba van Marlot Vehof - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Reis, Aankomst, Botsing

Door: Marlot

Blijf op de hoogte en volg Marlot

24 Augustus 2010 | Aruba, Noord

Hallooooooooo lieve mensen van het goeie leven!
Toen ik gisteren wegging richting Schiphol werd het allemaal toch wel een beetje moeilijk...
Ook al had ik er heel erg zin in; afscheid nemen is zoooo niet leuk weeje. Maargoed, pa en ma, tim en koen, en ik kwamen op Schiphol en we moesten nog op zoek naar Loes en Chantal want die gingen met de trein naar Schiphol om mij daar nog uit te zwaaien. Maar wat zag ik daar opeens; een stel rare nederlanders die gekleed waren als afrikanen/arubanen, die op trommels zaten te slaan. Hahaha dit waren dus Chantal, Loes, Annemarie, Dorien, Michelle, Elise, Debby en Cindy. Had ik dus eeeecht niet verwacht! Echt super gaaf was dat!
Na het afscheid nemen/HUUULNN van iedereen ging ik de gate in....

De reis van 9 uur lang vliegen ging verder goed! Ik vloog samen met Stephanie, Stephanie, Lisa en een paar dames die naar Curacoa vlogen.
Toen we aankwamen op Aruba heb ik als eerst een slof sigaretjes gekocht (sorry pa), voor maar 30 dollar :D

En daar stond opeens een bruine arubaan OHNEE het was Melissa! Echt super leuk om haar weer te zien!! Ze haalde ons op en bracht ons naar Blue Village.
Daar moesten we inchecken en alvast de huur + borg betalen. Daar klopte ook helemaal geen PIIEPP van maargoed, de borg krijgen we heus wel terug. Als Lisa zich gedraagd tenminste, want ik deel met haar een appartement.
Trouwens heel chill: het appartementen complex van Melissa zit heel dicht bij ons appartementen complex!
De receptie-man en ik hebben al afgesproken dat we karaoke gaan zingen in het Arubaans.
En zoals jullie weten kan ik heeeeel mooi zingen.

Het appartement ziet er gooooed uit, geen kakkerlakken, hagedissen of apen op de kamer dus dat scheelt.
Toen we dit hebben gedaan, gingen we met Melissa de auto die wij gereserveerd hadden, ophalen.
We moesten m even checken en de auto zag er goed uit. Lijkt een beetje op de oude chickecento die ik/mama had.
Toen wou de vrouw van die autoding, dat ik ook even de auto ging testen.
Het schakelen ging zooo niet goed, maar dat kwam omdat je de koppeling in moest trappen :P JAJAJAJ
Dus die vrouw vond ons (oke mij) al een beetje domme nederlanders.

Toen gingen we met de auto boodschappen halen. En kwamen we erachter dat de rem het half niet doet (niet schrikken pa, we regelen dat nog wel)
En over die rem gesproken; daar lees je iets later in dit verhaal wel over.
Daarna nog heerlijk bij ons zwembad gechillt.

En na het halve eiland gezien te hebben, gingen we met Melissa, Lisa, Stephanie, Stephanie, en Lisan een hapje eten bij Moombah. Moombah ligt aan het strand. Dat zag er zooooo vet uit! De foto's die ik gemaakt hebt staan wel op me hyves: http://maaarlott.hyves.nl

Na dat we gegeten hadden gingen we uiteraard nog cocktails drinken aan een grote strandbar van Moombah.
Daar al de nodige contacten gemaakt met een paar leuke Amerikanen.
De cocktails kwamen best hard aan, weinig slaap enzo en met een halve jetlag gewoon doorgaan. Bikkelsssss.

Nadat we weg wouden gaan, kwamen er een paar Venuzelanen (of zo) die ons uitnodigden om die avond nog met hun te stappen en de volgende dag te chillen met hun bij de stranden.
Ik zei: jaaa is goed, tot morgen he!
Maar dat gebeurt heus niet...
Als die Amerikaanse kerels dat hadden gevraagd gingen we wel.. MAARJA HELAAS!!!!!!!!!!!!!

Vandaag hebben we van 10:00 tot 13:00 achter een Arubaans Nummer gezeten en Internet geregeld.
Maar dat is nu mooi voor elkaar!
Ook al hebben we 13435y78328932 rondjes gereden want alles lijkt hier op elkaar.
Toen we weg gingen van de internet-zaak gingen we beetje ouwhoeren onderweg met al die Arubanen.
En toen we BIJNA bij ons appartement waren, remde een van ons (ik zal geen namen noemen Stephanie) iets te laat, en door die laffe rem in onze auto, ging het
BAM op de auto voor ons. Botsinggg.
Een gefrustreerde Arubaanse dame stapte uit, wij stapten uit, keken naar onze auto's, en begonnen lachend te zwaaien naar elkaar en reden weer weg.
De klap was harder dan de schade.
Dus het is niet zo dat de auto's in elkaar zitten heurr.
Wel ff schrikken, maar dat vond ik wel mooi.

Nu zitten we te chillen in onze appartementen.
Straks gaan we naar Baby Beach, een supermooi schattig strandje in Aruba.
En daar ook ergens hapje eten.
Wat we daaaarna gaan doen weten we nog niet, maar ik heb wel zin om ontzettnd te stappen!

Morgen gaan we sowieso stappen in de Paddock.

De eerste indruk hier is echt heel goed. Super chill hier, leuke mensen kun je mooi mee ouwhoeren en gewoon gezellig met ze allen!!!!
De stranden en zee is ook zo mooi he.

Ik laat jullie nog weten hoe het vanavond is geweest en morgen enzo.
Ojaaaa,
ons appartement zit echt 20 meter van MADAME JANETTE af, dat word mijn stage-restaurant..
Ik ging al stiekem over de heg kijken enzo.

Maandag is me eerste stagedag pas, dus we hebben nog mooi beetje vakantie..

Nou, henige dingen daar!
Hou mij ook op de hoogte van wat daar allemaal gebeurt! Ben daar namelijk ook benieuwd naar!

Omdat jullie allemaal langskomen hier op vakantie heb ik gehoort, is hier alvast mijn adres:
Blue Village Appartments
Cunucu Aboa 27
Appartement 103
Aruba

Mobiele nummer is hier: +297 7456916
Mijn nederlandse nummer bestaat voor een jaar niet meer.


Dikke kus aan jullie allemaal!
Pa en ma, heel veel plezier op vakantie; we bellen!
AYOOOOOOOOOOOOOOOO!










  • 24 Augustus 2010 - 18:09

    Anne:

    Maaaat!
    Wat leuk zeg allemaal. Mehn ben jaloers wil zoooo weer terug. Stumpertjess met de auto haha dat word nog wat de rest van de maanden. Nicee morgen paddock heb je alle studenten & mariniers bij elkaar;)

    Dus ik zou zeggen have dub dushi! Dikke kus.

  • 24 Augustus 2010 - 18:26

    Hans En Annelies:

    Hoi Lotje,

    We zijn erg blij dat je goed bent aangekomen; jammer van die sigaretten. Laat die auto-remmen maar even nakijken of beter nog vraag om een andere auto.
    Fijn dat je nog een kleine week hebt voordat je aan de slag moet; je kunt langzaamaan het eiland verkennen en voor de Arubaanse mensen is het ook wel goed dat ze al een beetje aan jou kunnen wennen.
    Ik had begrepen dat ze niet gewend zijn aan ADHD typetjes dus daarom zal het wel schrikken zijn dat er nu ineens TWEE vehofjes zijn die het eiland onveilig maken.
    Vandaag stond al in de krant dat er heel veel Arubanen vertrekken willen (dat komt toch niet door jou hé ?).

    XXX A & H

  • 24 Augustus 2010 - 19:26

    Sandra Vehof:

    Ik hoor het wel weer, je gaat daar de hele boel onveilig maken. We krijgen alleen straks problemen als we jullie nog een keer op willen zoeken. Die arubanen laten straks geen mens meer met de achternaam Vehof op dat eiland!

    Groetjes, Sandra

  • 24 Augustus 2010 - 20:41

    Marieke:

    Marlotje!!
    Fijn dat je het allemaal mooi voor elkaar hebt! Ik ben onmeunig jaloers!!!
    Hier regent het als een malle!!:( Dus geniet maar van de zon! (ook n btje voor mij kee?)
    Have fun!! Kus!

  • 25 Augustus 2010 - 07:56

    Holly:

    Heey Marlotje,

    Goed om te lezen dat alles goed is gegaan, op de kleine botsing na dan :)
    Als ik dat zo lees wordt het vooral een jaartje feestvieren en af en toe nog een keer werken ;)

    Nou heel veel plezier en succes!!! Gr. Holly

  • 25 Augustus 2010 - 08:17

    Annie:

    Maat!

    Wat een belevenissen alweer de eerste dagen. Ideaal dat je stageadres direct naast je appartement ligt!

    Geniet van alle tripjes die je nog gaat maken en veel plezier in de Paddock!

    Kus vanuit de Boterbloem

  • 25 Augustus 2010 - 09:15

    Loes:

    MAATJEEEEE. 10 punten voor je goeie verhaal, haha!

    Heb je fotos op hyves ook even gecheckt. SJONGE JONGE wat een mooi landje:).
    Alleen bijna op elke foto zo'n dikke aap. Zijn die daar veel ofzo?

    denk ik dat ik voor suri ook maar zo'n site moet aanmaken wat jij?

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mis je nu al:(

    ps. HOE IS JE KALENDER?:P

  • 25 Augustus 2010 - 09:50

    GBB:

    Hai Vriend!

    Klinkt allemaal weer supergoed en Marlootachtig! Jij gaat je wel vermaken daar, das zo wel te lezen en te zien aan de foto's op je hyves haha!
    Hier nog niets bijzonders gebeurd... Kan ook niet he zonder jou :P
    Nou veel plezier verder en hoe je reis ook verloopt, we zijn trots op je hoor!

    Kus Michelle

  • 25 Augustus 2010 - 14:42

    Elise:

    Heey Marlot!!

    En hoe is het daar in het o zo mooie Aruba!!
    Aan de foto's te zien op de hyves heb je het heel erg naar je zin!!

    Heel veel plezier nog! En tot over 11 maandjes pas. HUULN mejonge.

    Kus Elise

  • 25 Augustus 2010 - 23:15

    Marlot:

    HAHA de kalender is TE vet!!!! mis jullie ook ammaal menn!! :(

    tnx voor reacties, altijd leip om te lezen weeje ;)


  • 26 Augustus 2010 - 14:33

    Astrid:

    Ha Marlot, Leuuuuk verhaal hoor, dat gaat helemaal op z'n Marlots! Komt dus ook wel goed! Heel veel plezier deze dagen en voor maandag veel succes op je werk! Wel erg handig zo naast je werk wonen he! groetjes Nico en Astrid

  • 26 Augustus 2010 - 15:37

    Maud:

    Hey Marlotjuh,

    Nou aan de foto's te zien vermaak je je daar wel. Het valt me weer mee dat jij niet reed haha. Nou geniet nog even van je vrije dagen en dan maandag aan de bak. Geniet ervan want hier komt het met bakken uit de lucht, dus je kunt echt beter daar zijn. Je mist hier niks.

    Liefs maud

  • 01 September 2010 - 14:09

    Marije:

    Hehe maatje!

    nou nou we lezen het allemaal wel weer! TOF man! echt super jaloers....;) geniet er lekker van want voor je t weet ben je weer terug om borrels in delden te drinken...;) ;)

    liefs!!

  • 02 September 2010 - 10:55

    Oma Vehof:

    Hai Marlot ik heb je verslag gelezen.en gemerkt dat het wel goed zit met jou. Frans en ik zijn gisteren terug gekomen het was een mooie cruise we hebben veel moois gezien.Marlot groetjes van mij en Frans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Noord

Marlot gaat 11 maand stage lopen op de Antillen!

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2011

Whoop Whoop

10 December 2010

Moko 9D

25 Oktober 2010

Time flies!!

05 Oktober 2010

wauuuuw

17 September 2010

Veeeeel dingen!
VIP-member
Marlot

Actief sinds 11 Aug. 2010
Verslag gelezen: 1793
Totaal aantal bezoekers 113895

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 23 Juli 2011

Marlot gaat 11 maand stage lopen op de Antillen!

Landen bezocht: